(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2013年8月10日星期六

新界東北尋黑旋風化工廠與陳茂波地

最近新界東北發展的討論熾熱,但原來我又大個仔,係從來未去過政府要發展的東北鄉郊,難得前港隊成員兼單車教練Kenji梁,上周日會帶個單車團探索新界東北,我拉衫尾參加一分,搵埋跑友Raymond一起去。

Kenji去年北海道踩車認識,退役後幫一些非政府機構帶慈善單車團,他上年去北海道為「點滴是生命」的籌款單車團試路,我有幸跟他踩過幾次。Kenji黎近又會同旅行社同航空公司合作辦單車旅遊團,有機會都會同讀者介紹下。


可惜路線唔經生產「黑旋風忍者」同「愛膚堅」華仁行化工廠,若不是仁兄Heterogeneous的「調查報道」,敢肯定大多數人都不會知道,黑旋風殺蟲水的工廠不在日本,而是在古洞,這篇報道給蘋果日報一點線索追查廠的背景,令發展局政治助理何建宗丟官,因為黑旋風的老闆正正是何家,廠在古洞有不少地皮。

香港試旦搵個官都有樓有田,怪不得候志強話,人到中年乜都無,真係廢人一個,唔死都無用,包括小弟也。

Kenji帶的路線,是不會經過古洞,一行人在「鴻陶豆品店」hea左好耐。這裡的豆腐花超便宜,十元薑汁豆花豆漿吃到飽。吃完豆花自助餐,我同Raymond心血來潮,不如離隊看看附近有甚麼景點。

我們兩人沿河上鄉路,跟住出上水火車站的小巴路一直踩,到左古洞都唔知,直至發現「華仁行化工廠」原來就係路邊,梗係要yeah下影相留念。

唔駛用劍o既,踩單車去就得!呢張貼左FB一日,呃左69個Like。

我看過《蘋果日報》,依稀記得陳茂波塊地在黑旋風化工廠附近。一場來到,沒有理由不去看看備受爭議的農地?我們兩人見村民就問,大約有一半村民知道該地位置,指該地在一間村教堂旁。

農田沒有地址,Raymond用電話google報紙出過的圖片,應該有一幢白色、一幢黃色的建築和一條水渠。我們在教堂旁看到前方有類似的建築,但引領的小路入口可能屬渠務處管,一米高的閘鎖了。

就在此時,聽到有喇叭聲,有古洞關注組帶大專生來考察,證實我們找對路了。咁多人想睇這塊地,古洞村真係應該諗諗,在這塊地前楝個牌做景點,等大家唔駛搵得咁辛苦。

最後我們二人沿路踩回上水火車站。單車要卸下前輪才可以進火車,我們兩個無甚單車經驗的「低能仔」拆來拆去都搞唔掂,人地幾秒搞掂,我地拆左幾分鐘,最後我諗到條屎橋,將單車輪放氣,便可以穿過剎車位取出來了。

Raymond覺得無理由咁低能,因為身邊的人幾秒就搞掂。他問其他單車客後,我們才知道Mountain Bike的Blake,其實很容拆開!

枉我還穿了件Kenji送的「鎮洋」單車衫(鎮洋乃台灣名牌大廠,Giant捷安特單車的香港代理公司),去到火炭的YY Bike鋪頭還車,還被老細發現這樁糗事,呢鋪真係影衰「鎮洋」囉。

今次發現,新界東北單車團本土旅遊真係有得搞,吸下新鮮空氣、食下豆腐花,仲可以有睇埋生產黑旋風、愛膚堅的化學基地及搞到滿城風雨的波叔農地。Kenji真係要諗諗啦!

沒有留言: