(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年9月14日星期五

倫敦二.海外Freelance

倫敦百物昂貴,打個電話要要幾蚊,地線打手機也是一樣,一程地鐵至少也要30蚊,若有餘力做兼職搵多餐,食都可以食好一點,至少可以餐餐Hagen Daz雪糕送飯。幸好友好Y,私人醒個免費上網方法,這幾天都可以省回不少錢。

前兩天跟當地華文報採主聯絡,看看有甚麼freelance?採主說,最近每星期都有專訪,講講傑出英國華人,若找到一些特別行業(金融業太多)有傑出華人,都可以讓做喎。(應該搵下鄉議局,好似好多新界人在英國。各位友好,有就通知聲啦,睇下做唔做得到?)


另一樣,就是要等英國發生大事,又或自己找些故仔去sell,但去年一整年都沒有大事發生,未來只能守枺待兔。找故仔,恐怕又落得雪藏Al Jazeera的下場(舊僱主至今仍音訊全無,也沒有回覆,亦不知何時會出,令版主難以向受訪者交待),吃力不討好,你覺得有興趣、有新聞價值的東西,但人地又唔係咁諗。順帶一提,老細,你未必睇到,但希望你快覆我啦!

雖然在倫敦只是數天,但感覺已像很久,與英國佬溝通都幾好笑,買電話卡問詳請,個職員有時問非所答,怕且不懂得聽香港英文,哈哈!去麥記,問佢取紙巾,明明講Tissue,但佢比左茄汁我!(係咪英國麥記無紙巾派,佢當我係取茄汁?)

除了昂貴,英國罷工尤其多,前兩晚去National Gallary看畫,因為周三九時關門,但有一半畫室都關閉,因為部份職員罷工,地鐵也是一樣,地鐵司機人工是4萬鎊一年(即是近五皮一個月,但要交3成稅,香港平均交1成左右)都要罷工,你話有無搞錯?英國香港朋友Patrick話,英國pension支付越來越大,若英國不想破產,肯定又要大幅加稅,要扣pension,英國佬分分鐘暴動!

戶口、向警方註冊已經搞掂,這兩星期的餘下時間也是市內觀光、盡快熟習街道、物價、看看書及休息一下,始終過去沒有到過英國。還有一星期時間,應有足夠時間行熟倫敦了。

4 則留言:

匿名 說...

喂, king cross對面咪就係national library, 入面應該有得上網, 因為我地去liverpool果時youth hostel入面既人想俾錢上網, 個舍監都係叫佢地慳d...去圖書館. 等多幾個星期開學, campus實有得上網啦.

小克

匿名 說...

yeung:

我昨晚也剛巧想到你會不會要在當地找freelance維行,與及「那篇稿幾時先出得街」的問題。哈哈。

不如你向舊公司提議,派你去造訪仍在生的殖民地高官港督,看他們點睇陳太、2012(或者任何政制/時事題目)之類?

在英國留學也要跟警方註冊的嗎?我以為這種手續,只有在日本或者中國之類才有需要。

diana@bigantclimbing

大小姐 說...

鄉議局留英的"傑出華人"???
我可以幫你搵,問題係你一定覺得佢地唔傑出,你肯做咩???

Unknown 說...

你識唔識以前在明報法庭版的阿頭莊小姐? 佢現在星島倫敦做緊喎...我上次去倫敦都有探過佢.