(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年9月20日星期四

倫敦四,世界真細小

趁未開學的日子,晚上不時會約些香港友好出街食飯(所以又是大出血),加上大學同學Y專程來英國看本周日的曼聯主場迎戰車仔,兼速遞老婆餅及蛋卷,更要幫同學Y找些特別活動搞搞,例如幫另一要歸港的同學R搬行李到火車站回香港、去Canary Wharf的Banker吧,正常時間看士砵亭對曼聯的歐聯,今晚則是入宿前最後晚餐,約其他香港讀書友好、異地慶祝中秋。

英國特別多消費陷阱,同一件貨品、門票,不同地方的價格可以差天共地:電話plan可以分別極大、大超級市場一定比士多小店便宜得多、同一間超級市場連鎖店,同一件貨在不同區域的分店,價錢有分別、交通一定要提早book(但所有英國本土火車都不能在香港book,因為英國要保障本地人)...一定要小心格價、精打細算,才不致於蝕水。

倫敦周街也是香港人,經常聽到路人甲乙丙說廣東話,頻率僅次東京曼谷。仍在英國的同學J說,中國人在外地很喜歡自己埋自己堆,不接觸其他社群,但他們群在一起,不代表中國人團結;但中國人群中國人,有時也未必完全等於中國人封閉,始終你不在英國長大、若你又不喜歡飲酒,的確難以與英國佬一齊飲酒,討論他們的話題。

除了同學Y,前兩天在River Thames散步,竟然又撞到另一朋友L,原來又是來倫敦放棄!見到佢,第一反應當然是:「原來你來倫敦!早知找你幫我帶野來啦!!!」所以若有任何人到倫敦,請隨時通知,幫我帶多八蚊麥香雞來倫敦,收獲就是有宿住!

方公,無法返港加入毅行者,你們明年來英國,一起參加英國毅行者還可以。最近已開始留意歐洲馬拉松賽事,發現錯失了倫敦1萬個名額的online報名位,只可以寄表抽籤(中籤率是兩成)或助慈善團體籌款。至於歐洲其他賽事,除了報名費貴外,原來全部都要醫生證明才有資格參與,較亞洲馬拉松麻煩得多,因為歐洲有相關法規!所以入宿後一定要盡快找醫生寫醫生紙!

PS:威。你朋友無得頂啦!又教識我炒些簡單小菜、及講解歐美金融行情,好彩提早兩周來投靠佢!莊小姐聯絡了啦,但可惜我同佢唔熟,都唔可以順便痴佢餐囉。

3 則留言:

匿名 說...

睇o黎你絕對有資格寫本「英國格價慳水」指南,唔出版,拎o黎造福人群都好o丫,諗諗佢好喎。

N小姐

匿名 說...

係香港上網係可以訂到英國火車飛架!!!

不過...2004年上網用信用咭訂飛,揀左係指定火車站自助pickup (即係好似係網上訂戲飛係戲院門口刷信用咭取飛甘),但埋尾點都要你俾個英國地址既postcode佢...頂,用黎寄左receipt俾你喎.結果我有postcode但係揀錯地址.收唔到receipt,但係有火車飛用就得啦 :P

匿名 說...

係香港上網係可以訂到英國火車飛架!!!

不過...2004年上網用信用咭訂飛,揀左係指定火車站自助pickup (即係好似係網上訂戲飛係戲院門口刷信用咭取飛甘),但埋尾點都要你俾個英國地址既postcode佢...頂,用黎寄左receipt俾你喎.結果我有postcode但係揀錯地址.收唔到receipt,但係有火車飛用就得啦 :P