(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年6月20日星期三

布吉二.扮有錢人睇富豪會所

除了出海的上周五,布吉天天都橫風橫雨,暴雨下參加local tour、外出行街不方便,反正跑步後也要休息,這兩天也是在Resort的私人沙灘走走、逛逛Resort內的商店街,及繼續在lobby、露天茶座及房間寫作。周一下午與H哥在商店街外,突然有職員邀請我們,周二上午去「睇樓」,因為未來會有新的酒店及渡假屋在Laguna一帶興建。

反正都沒有特別事做,充豪客睇樓也是不錯。翌晨與H哥,一同到Laguna Holiday Club扮富豪。

有20年歷史的Laguna Resort現有五間酒店,老闆是新加坡人,公司在泰國上市,他也是泰國Banyan Tree酒店同Spa的老闆。原來這一帶在20多年前是極度污染、荒廢了的錫礦,專家也認為這裡沒有發展前途,但這位仁兄看中廢虛中間有個湖,於是平價收地,改造成這個廢墟成渡假區。(環境寧靜一流,唯一要彈是出市區太遠,的士車資又貴,結果侷住要酒店食;及上網費超貴!)

去到Holiday Club,女職員Nam告訴我們,其實不是賣樓,而是賣渡假式酒店會藉,因為Club有新的建築興建,如果入會便可以隨時來布吉及世界各地,其他友好的Resort渡假,會藉是6000美金25年。

Nam問我們旅遊習慣後,發現原來這兩條茂利,一個只會去非洲及中東捱苦,極少嘆世界式的旅行、一個就連旅行也甚少去。我話,其實都幾吸引,可惜暫時沒有時間,等遲些再富有一點才加入啦!幸好她態度好及專業,沒有嫌我們白撞,走時還有意外收獲!

原來所有參與的人都有贈品!可選擇三日兩夜酒店(可於未來一年入住)、免費做一個SPA、值500元港幣的酒店餐券、值500元的Banyan Tree Spa購物券!呢鋪真係發X達!(真係實際過E小姐贏果張,聲稱好貴的雙人機票!)

其實要揀酒店最正,可惜未來一年也不太可能再去布吉;做過SPA都好,但只得1人可以受惠,最後唯有選餐券,算是省回今晚飯錢。

今天這個布吉團就結束,H哥會率先返回工作崗位,幸好H哥也達到他的旅行目的,成功在百忙之中停一停、抖一抖,還到了SPA按摩,享受閒適;我也完成布吉馬拉松及認識新的朋友、以及與H哥在風雨交加的晚上、和在Dusit Resort湖邊的泰國餐廳,「深入研討」報業及報館的種種問題,終於有機會讓H哥發揮他的強項。

其他娛樂還包括,看識講泰文的「包青天」及展昭(全部華語片泰文配音);以及由廖碧兒主演,香港從來無播映的無記賣埠電視劇、還有兩個泰國人合唱主題曲的「強劍」。

最後多謝H哥包容,無嫌我賴低佢去跑步,以及多謝友好N借出電腦,讓我在布吉可以悠閒寫blog、整理好日本毅行者之旅!

9 則留言:

匿名 說...

兩支公去旅行已經夠悶,還要討論報業問題。oh! too bad.

馬拉松之花 說...

討論報業問題...愈討論可能只會愈擔心~~~~

ss_ter 說...

你地兩條友實在太搞笑!
敢問討論完報業問題後有何結論?

匿名 說...

喂,有冇影低大富貴晚餐有乜好餸呀?今日last day幫我影多幾件惹火泰妹喇. --鬼腳七

匿名 說...

遲啲等你追番個女仔一齊去旅行,到時睇吓仲會唔會成日到處昅人!到時你就成日畀人昅住,哈!

fai

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

可惜,去到食富貴晚餐,竟然發現張Memory Card插左落電腦度,無帶!真係失策!靚的泰妹撞到好少,但都係閃過影唔到果種,可惜可惜。

話晒同H哥都係同業,但同佢無乜共同興趣,咁梗係討論報業問題啦!呢個問題唔會厭。但如果係得到結論,睇怕都係,不如一齊快些辭職好過。

F姐,多謝啦!睇怕我贏布吉馬的機會仲大些。(布吉馬無獎金,所以唔會有好多top選手,三粒幾鐘都有機會攞獎,只要努力練,絕對有機會攞獎)

匿名 說...

呢 五間酒店有免費船與車接駁,你有冇5間酒店 1 day trip 啊?酒店內還有免費的活動喎!

yesterdayticket 說...

莊氏
我三年前也到過這兒.看過同樣的風景,也join過同樣的local tour 出海, 連酒店房間也是跟你的一樣. 謝謝你帶我重遊舊地!

yip ying

匿名 說...

To SY:當然有參觀晒五間酒店,但酒店內的免費乜班物班,就無乜特別留意啦,反正休息、寫Blog、聯誼吹水相當充實了。話時話,我到而家都未諗到你係邊個,比少少貼士好唔好?

To Yip Ying:多謝捧場啦!日後會keep住係度,update近況。布吉係唔錯,最適合乜都唔想做,只想休息同遠離香港的旅行,以及再翻兜參加布吉馬拉松。

版主