(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年6月8日星期五

日本毅行者之四.謝謝日本樂施會及support Sherin

這次毅行者,完全體驗日本人認真、一絲不苟的性格,婦女義工很多都穿上和服、男義工穿上武士裝束為參加者打氣。可能樂施會是外國機構、加上活動仍未搞起,也少了一般日本機構活動的繁文褥節,沒有出現村上春樹所形容:「每次日本馬拉松,都要等政府領導講粒幾兩粒鐘廢話,先可以起步;場刊要列晒所有參加者係乜體育會。」唯一的講者,只是幫日本搞毅行者的香港莊陳有。

日本每個check point有合味道杯麵、energy gel,不少check point也有飯團,金莎、雪莎朱古力,及沿途的大量汽水機,雖然未必很豐富,但靠check point的食物捱到終點實無問題!

另一項德政是寄存行李服務,幫你把需要的行李送到check point4、7及所有行李到終點,方便沒有支援的隊伍。相反香港毅行者差好遠囉!得check point 7鉛礦坳有生麵王(不是日清!),其餘站的食物實在簡單得很,05年行到尾二的check point荃錦坳,寧願唔食肚餓,都唔想再食check point的食物!當然,一分錢一分貨,鬼叫香港毅行者報名費平四倍,兼且support較日本容易,唔靠check point食物唔駛死。

沿途的標距顯示、反光標貼、指示的綠色尼龍繩也十分充足,即使在九曲十三彎的「足柄萬葉國家公園」也沒有迷路,唯一要彈的,只有落金時山那一段指示欠佳,久久也沒有反光標貼。




日本原本預有200隊參加,但最終只有176隊組成,其中更有37隊來自香港,出發當日的起點小田原城,差不多變了香港,六點鐘去吉野家食早餐,成間吉野家全部係香港,仲撞到熟人Sally!!!甚少日本人參加的確有點意外,中大呂大樂同我講過,日本人自發做善事的熱情冷淡,若不是學校或公司安排,日本人是很少個別自發參與活動,所以日本學者覺得,香港學生會放假去賣旗係不可思義,這種募款模式在日本行唔通。

兼且樂施會在日本是新組織,我在京都、廣島問人,沒有人知道日本毅行者係乜。日本樂施會說,目前仍未知明年會否繼續舉辦。我當然希望繼續搞下去,讀者有興趣,可以到www.oxfam.jp網頁了解。

最後當然要多謝Sherin,一個頂十個的support。單是她選的民宿,駕車載我們上富士山、河口湖,令此行劃上圓滿的句號,還有陪行最後一段、及設計的隊衣!

4 則留言:

雞腳七 說...

我代sherin多謝你的稱讚,如果你有乜想報答,報答我得架喇.我想話你知,除左上大斜之外,佢行山真係瓣瓣掂架,得閒我會send幾張陰澳長索綑邊相過你睇,證明佢的實力.

匿名 說...

好鬼羨慕呀!

匿名 說...

補充: pk仔一路都係鬧第一個check point無嘢食, 係第一個check point, 只係剛剛開始行左2個多小時!

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

我都記得PK仔第一個check point已經孖叉無野食,但落金時山時,我行最後,佢就係我後面,就係呢度聽佢勁鬧,無飯團食!!!

實在頂唔順,一定要撇甩佢!所以落左金時山後的check point,叫大家唔好抖咁耐,因為要趁機會放甩佢!

好彩最後都十分成功,之後無再聽過佢把聲囉!