(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年6月7日星期四

日本毅行者之一:真係好金的金時山


時間過得很快,17天的日本毅行者之旅已於上周四結束,去年12月找腳報名遞表,還好像昨天才發生。007隊拉雜成軍、缺乏操練,但仍然以34H32M衝線,在176隊中排44名,超額原成目標,還趕得及在周六天黑前,在明神山看富士山及山中湖的日落。現在回想.也令人神往。



日本毅行者的安排一流,義工熱情認真,女義工更絕不欺場,更穿和服派飯團,check oint7的靜岡縣駿河小山町更有「溫泉」!整段路九成是鬆軟的泥路,即使連續行30多小時,要上多過千米高山,也一點不會覺得腳痛;即使上到山頂,也有高聳入雲、筆直的巨樹遮蔭,一點也不覺得熱(但有時犧牲了景觀) 。



山徑沿途風光怡人、美不勝收(不過也危機四伏:第一段有人跌落屎坑;我與pat也曾迷路),白天熱、晚上勁凍、早上又下大雨,有如一天內經歷春夏秋冬。第三段由環繞蘆之湖,在三國山頂眺望前方的山、山下的湖、湖水藍的天,美得筆墨難以形容。到四個check point,食了三碗熱麵暖胃,沖過凍水涼,隨即殺上難度五粒星的金時山!





經過一輪急登後,還未到山頂,但氣溫已開始驟降,寒風颯颯,煙霧瀰漫,完全看不清方圓五米,分分鐘跌落山都唔知乜事。完全無預計山上咁x凍!2、3度的低溫,只得一條短褲,兩件薄風褸,結果行行下更覺得頭痛頭暈!仆街,千祈唔好病!一病就肯定玩完,咪駛旨意行得晒,兼且仲會影響隨後十多日行程!

正在盤算捱唔捱得住,駛唔駛中途退下火線時...嘩!好x痛!撞到顆樹!但撞完後一分鐘,竟然所有頭痛頭暈無晒,好似食完特效藥一樣,所有精神返晒嚟(呢顆肯定係能醫百病的神,肯定靈過陳振聰燒銀紙作法)!經過四粒鐘,終於睇到呢個牌!!!





咁x難行,稱之為天下之秀峰都當之無愧!就係個牌隔離,有個阿叔著住成寸厚咁多衫,係咁不斷揮手叫大家入屋,仲以為係到Check Point!但原來間屋唔係Check Point,係叫做「金時娘之茶屋」。呢種鬼地方,竟然仲有間茶屋,有得飲熱茶同食麵,真係好感動、熱淚盈眶!!!外面狂風凜冽,好似想吹間茶屋落山咁,屋外屋內,等如天堂同地獄!!!





好!各位隊友,飲杯茶、食過麵再衝刺!!!


(最遺憾都係,無同老闆金時娘合照!下次要同佢合照,又要再上過金時山囉。不過大家唔好咁多幻想,金時娘只係個好熱情款待的婆婆,我隊三男丁,仲幫襯佢買左個「金」字的襠布,即係相入面,道牆掛係度果塊白色,我會著住佢去布吉跑馬拉松!)



唯有下次上金時山,再搵金時娘影相,順便係塊襠布/肚兜度叫佢簽名!!!

4 則留言:

雞腳七 說...

卵陽,你係唔係好肯定我地去果間係金時娘茶屋?定還是隔離果間先係正貨?事關我睇過網頁影過金時娘著住傳統和服,好似冇我地去果間茶屋個士頭婆咁後生.而且你張相背景好似唔係寫金時娘茶屋,而係唔知金大乜茶屋喎?係唔係大韓民國前總統金大中開架?

雞腳七 說...

我睇清楚了,我地去果間係金太郎茶屋,係金時娘個老契.

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

我記得見到個牌後,我地係轉右,另一間茶屋係左邊,所以以為去果間係金時娘。原來我搞錯左!

咁即係,我地隔離緊覺位大叔,就係金太郎啦。

Pete 說...

正!!
未睇晒
等我搵日好心機再睇!!
你要記得繼續寫呀!!