(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年6月16日星期六

布吉一.聯合國海上濕身團


時間真係過得快,日本毅行者之旅還未回魂,仍然徘徊在富士山下,肉體此刻己經飛抵布吉,參加617的第二屆布吉馬拉雞。幸好有好X多假、經常被公司迫都唔肯放假、覺得六月放假有罪疚感的H哥,總於願意忍痛暫別X報七天(但為了要趕及周四返工,H哥還是決定,寧願畀多4舊水附加費都要周三機返港,都唔肯同我過多一日)。

點都好,唔係H哥慷慨相助,這個騎呢二人布吉package也不能成行,我都唔可以係呢間靚靚Laguna Allamanda Resort的Lobby
(圖左,Lobby外景觀),一邊聽住落雨聲,一邊寫呢篇文。

布吉馬拉雞周日起跑,我有幸成為全程馬拉雞400人中、唯一一位報稱來自香港的選手,號碼報冧是6號,因為我第6個報名。係香港馬拉雞,只有D精英同世界級運動員,先可以攞到頭100號冧把,今次畀我呢D茂利攞到個6號,真係發X達,呢張號碼布都要鑲起佢!

就係跑步前兩日,我同H哥報個聯合國(有鬼、有中東、有南亞、有華人、有港燦)local tour坐船去布吉外島游水、扒獨木舟睇洞穴,風平浪靜、天朗氣清、景色優美,大賽前最佳娛樂。但我地去馬頭架Van仔遲到好多,係個酒店lobby爆完一輪粗、咒罵完一餐後的9點先出現,早知瞓晏少少好過。

之後都好順利,布吉玩水上活動多,但好少去旅行的H哥冇快乾衫、快乾褲、泳褲都算啦,但竟然連涼鞋、拖鞋都唔帶就去旅行,淨係對Addi便服鞋!佢出發前一日佢話去買(但最後冇買到),結果一上獨木舟去小島海灘、H哥先知大鑊!

D獨木舟架架濕轆轆又水花四淺,H哥一上船坐底冇耐,隻鞋已經入水。上到岸、唔識游水的H哥因為冇帶泳褲,結果連水都浸唔到,只好做塘邊鶴,順便曬衫褲鞋及幫我睇衫褲財物。其實唔游水無所謂,係岸邊睇女又得,但H哥又好正人君子,竟然自己戇XX坐埋最側邊。話晒呢個tour都有兩三個索鬼妹,身裁又得,坐咁遠睇條毛咩?

由於上親岸都要駁獨木舟,搞到又冇泳褲、又冇快乾衫褲的H哥一日濕幾次身。幸好一向極度刻苦耐勞、天天工作朝7晚11的H哥,喺唔會受呢D小小挫折打擊,絕對冇影響佢出海的興致。正因為H哥好多時專注欣賞風景,我全程好少理H哥,淨係周圍同人搭訕識朋友(可惜D索鬼妹冇個係單拖),罪疚感比H哥六月放假少D。

布吉近海的風光唔錯,小島形奇特、扒獨木舟入洞穴都幾特別,但太過靜態、乜X動物都冇。驚喜遠遠不及非洲的國家公園,我去過Botswanna的Chobe River,船上隨時可以看到河馬鱷魚出沒,有時係東、有時係西,岸上又有斑馬、猩猩、象同野鹿,睇得更加開心!

最後呢個聯合國海上濕身團係5點散檔,返酒店book埋個周日下晝SPA及按摩(跑完馬拉雞執返劑,肯定好X舒服),攞埋號碼布,同H哥係酒店吔埋晚餐,布吉第二日就咁結束!

5 則留言:

匿名 說...

卵陽,去到布吉唔好顧住睇鬼妹,其實泰妹質素都好高,鬼妹香港大把有得你觀摩,泰妹就以布吉最正宗.不過你要小心,泰妹當中不乏妖孽,一個不留神,隨時俾她/他拮親.--鬼腳七謹啟

匿名 說...

嘩!! 條女好索喎。有得睇好過無啦。

匿名 說...

陽,咁索既鬼妹H哥都唔睇,我絕對有理由相信佢對你興趣可能大d....你夜晚唔好訓咁冧呀!

ss_ter 說...

連拖鞋都唔帶?搞笑得滯 lor ! 返黎一定笑爆咀!

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

旅行有蝦碌都係人之常情,個個都會蝦碌。正如呢鋪間酒店竟然無牙刷,今次我就無帶,買又幾廿蚊支!(好彩有帶牙線,用牙線當住刷牙)仲有比人妖圍,搞到要比錢甩身。

唔係H哥義助,呢個團一定組唔成、亦都無咁多搞笑,以及與H哥有咁多交流機會!想起我自己第一次出門口,可能也是差不多。

其實旅行也是一個過程,我也是近年才學懂如何享受旅程每一刻、每一種情況。