(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年6月23日星期六

山中湖及河口湖.值100分的民宿「Ringa & Ringo」

富士山附近有富士五湖,分別是山中湖、河口湖、西湖、精進湖及本栖湖。五湖之中,以河口湖最多旅客,旅遊點也最多;山中湖距離富士山最近,也是日本毅行者的終點,其餘三個湖較細小,精進湖聽個名就唔多吉利。Lonely Planet也只介紹河口湖,其實山中湖一點也不比河口湖差,至少湖上有天鵝。

遊富士山的翌日,我們由山中湖的民宿駕車到河口湖,不過唔知點解,唔知個GPS定係路標,中段指示唔清楚,搞到我地駕多左一小段路,好彩日本無人抄牌,一見有位即刻掉返轉頭、撥亂歸正返回原路。

河口湖與山中湖差不多,但沿岸多很多café、gallery(見圖)及商店,湖邊行人路也是斷斷續續。其中有間鋪頭賣的食物幾特別,有件類似七星伴月、叫「蓬來山」的糕點,賣相都幾搞笑,但價錢就賣200幾元港紙,所以我地只買了類似雪糕的冰豆腐食,日本七星伴月影底佢算數了。

貴公好想去「河口湖生活館」,以為有些關於河口湖、富士山文化之類的展品,但去到先發現,原來所謂「生活館」,即係買乾貨兼搞烹飪班的地方,完全係同生活息息相關。我仲問個職員,呢度係咪Museum?個職員唔鬼識聽英文。但行埋後門都無料到,原來我地全部搞錯晒。

隊友貴公、Pat同Sherin都係當日下午返新宿,最後拿拿林經忍野(呢個地名都幾好笑,唔知當地居民係咪好忍得)返山中湖,中間又落車去了間寫上「富士山」的神社觀光。仲有大把日子的我,留在山中湖租多半日單車踩,對住個富士山踩單車,見景靚就停低影相,真係好鬼爽!曾經踩單車遊日本幾個月的律師D,真係無介紹錯。

人海茫茫,竟然踩踩下撞到毅行者第一段跌落屎坑果條友!呢個人真係我的災星,見完佢無耐我就x街翻車。以後真係要裝個GPS係佢到,佢一黎就要即刻閃!

最後終於都要離開山中湖同富士山,原來就在毅行者下一個周日,有山中湖半馬拉松!令我曾經考慮半個鐘,不如留係山中湖休息下,然後參加埋山中湖半馬算數囉,但因為買了火車證,無理由咁樣浪費佢,咁就蝕晒水!唯有下次才參加山中湖半馬。




最後一定要提我們住的山中湖民宿Ringa & Ringo。都係Sherin眼光獨到,呢間民宿真係正爆,400蚊港紙一晚,西式精緻的裝修,每天都有食到飽晒的西式早餐,送埋大大個富士山陪你食!老闆娘成本貴子好好人、唔駛錢幫我地幾個洗晒污糟衫(仲洗埋Pat舊相機電同SD Card。唔好意思,我唔記得係個腰包度攞返出嚟!)、英文又講得、仲車埋我地去租車同巴士站!

我在布吉都有寄post card比老闆娘,謝謝她為我們在富士山留下美好回憶。貴子話,間民宿已營業了20多年,她是3年前才由uncle度接手經營,佢每年都會去英國旅行(說不定明年又會在英國撞到)。

在富士山下有間屋、順道經營民宿,結識來自世界各地的朋友,做自己喜歡的事,然後不時去外國旅行。生活如此、夫復可求?

13 則留言:

匿名 說...

老闆娘叫成本景子呀,唔係年生貴子呀.我都有寄明信片過佢,不過冇回音.我估計係因為我們的臭襪太臭,佢怕左我地,亦有可能佢一早已經睇到我件隊衣的滾出釣魚台標語,不過過門都係客,加上日本人好七虛偽,唔好意思發作,所以繼續她的好客之道罷了.

匿名 說...

鬼腳七,咁你真係檢討下囉!我返到香港後,將日本相條link send比佢後,老闆娘景子都有覆我,仲問我有無去京都乜乜乜?前兩日先收到佢回覆話,收到布吉張postcard。

以我的有限的旅行接觸外族經驗,其實日本人算係最易keep住友誼及好相處,其他種族真係萍水相逢,返香港就無下文囉。

布吉馬拉松識的新朋友中,日本人係回覆最長及最快;我在京都伏見稻荷大社,遇到個日本後生仔,佢明日就會黎香港,話咁快又見面。

紐西蘭毅行者記住等埋我!

版主

匿名 說...

鬼腳七你都真係要檢討吓咯,我識的日本人含羞得嚟其實都幾熱情,溝通問題只係言語方面,然則心地唔錯...我在札幌住的民宿老板娘就是如此. 

紐西蘭毅行者你地有幾多人?

fai

匿名 說...

都仲係忍唔住講,先撇開民族問題,日本真係一個好地方,學我斜對面位同事話齋,北海道食物只係得兩種味道:好味,同埋好好味...佢地做野又一絲不苟...在北海道駕車,個GPS又勁到無譜...唉~諗起都想再去...

fai

匿名 說...

紐西蘭毅行者,暫時有意向得貴公同我,但我最快也要09年參加,下年唔駛預我。睇下主筆同Pat有無興趣,佢地還未表態。

所以,紐西蘭是十劃未有一撇。

論人的質素,日本人已算很好了,西人平均一定比日本人差,中國人更加無法比。不是崇日,而是事實。

版主

匿名 說...

可能我張明信片片寄失左都未定.
我都記得十年前去印尼識個日本仔,居然返香港之後收到佢一張好很精美的唔知乜春野咭,爭D想喊,不過諗起七七蘆溝橋事變,就冇喊出來.
我都唔會下年去新西蘭,但係希望09年可以成行,事關過多幾年就會出現骨質疏鬆同風濕性關節炎.

匿名 說...

好啦,睇下09年組唔組到隊,向09年紐西蘭毅行者出發!

如果主筆同Pat玩,F姐你又玩、叫埋阿茵,再搵多兩隻腳,話唔定可以組到兩隊!

不過Postcard都會寄失,我係布吉寄去日本、澳洲同香港。香港到而家都未收到,其餘兩地都收到了,應該寄失了。

版主

匿名 說...

有沒有聯絡的電郵?可以用英文溝通?

匿名 說...

# 山梨県南都留郡山中湖村平野506-380
# 電話:0555-62-4388
# Fax:0555-62-6468
# URL:http://www.mfi.or.jp/ringa/
# E-mail:ringa-ringo@star.ocn.ne.jp

版主

匿名 說...

# 山梨県南都留郡山中湖村平野506-380
# 電話:0555-62-4388
# Fax:0555-62-6468
# URL:http://www.mfi.or.jp/ringa/
# E-mail:ringa-ringo@star.ocn.ne.jp

版主

mr h 說...

您好!
睇完你呢篇文,
對呢間民宿「Ringa & Ringo」十分有興趣!
到過他的網頁看,
請問交通方便嗎?
我是打算坐巴士的,
請問巴士能到嗎?
因為我見網頁無咩交通資訊><
THANKS!!

mr h 說...

您好!
睇完你呢篇文,
對呢間民宿「Ringa & Ringo」十分有興趣!
到過他的網頁看,
請問交通方便嗎?
我是打算坐巴士的,
請問巴士能到嗎?
因為我見網頁無咩交通資訊><
THANKS!!

匿名 說...

好似無巴士,該B&B距離山中湖巴士站也有一段距離,租車會較方便。

版主