(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年6月7日星期四

日本毅行者之二.駿河小山町的300Yen溫泉

攻下金時山,即係等於香港行麥徑已去到沙田坳,餘下的一半易應付多了。日本第一年搞,隊伍只有176隊,到第六段「金時隧道至矢倉澤公民館」,已經在路上碰不到其他隊了,一段10公里的路,全程只看到三位其他隊的成員。

又由靜岡縣回到神奈川縣。矢倉澤是頗美的小鎮,位於神奈川縣南足柄市附近。小鎮背後是山,屋前一塊塊恭整的農田,山後面有個很大的森林公園,有點像與世隔絕的桃花園,可惜真景永遠都比照片靚得多。


休息大半粒鐘至六點,開始第七段「足柄萬葉國家公園」。起行時,天色還頗明亮,怎料一到樹林,突然風雲色變,係咁勁落雨!一落大雨先發現,原來身上呢件,所謂防水的Golite保捷行特價風褸,原來係會入水,一陣就成身濕晒!濕身都事少,所有樹林路變晒泥漿、山路兜兜轉轉(日本毅行者冠軍的消房員KK,就係呢段迷左十幾分鐘路),先至最麻煩!

可幸007隊發揮遇強越強的精神,貴公忍x住膝頭條筯痛,加上主筆呢隻濕地快馬、同埋pat呢隻泥路障礙馬,係咁向前衝,落雨又慳返影相時間,一路係咁係咁向前哨,單係呢段都過爬左4、5隊頭,唯一失敗就係,我又仆多次街(可幸兩次都無仆落山,亦無受傷)。行出呢個仆街乜叉萬葉國家公園後,就是陽光普照的駿河小山町!

行左一大段石屎路,先正式去到check point、Fijimi Center!呢個check point簡直係全世界所有毅行者最好的check point,有著和服的日本婦女義工、仲有熱水涼沖同溫泉浸(費用只係20蚊港幣,可惜溫泉無得影相,無相比大家睇)!仲有湘南唔知乜叉護理專科學校的學生幫你拉筯,樓上仲可以買飯盒食!結果我地喺呢度,抖左成粒半鐘,浸完溫泉,瞓返陣,抖足精神,最後殺上終點!


成段100公里賽道,其實幾多地方可以望到富士山,第四段的三國山、第五段金時山都望到,可惜三國山多雲、到金時山係晚上,都錯失左機會(曾經一度提出,瞓到天光先上金時山睇富士山日出,唔夠一分鐘即被隊友扑低),要去到駿河小山町,先有機會第一次望到富士山!雖然淨係望到白色一忽,個景又麻麻地,但已經好好好開心,係度勁影相!


4 則留言:

雞腳七 說...

卵陽,你要補充多一句,若然當時唔係傾盆大雨倒瀉屎,大家都會眼睏到訓底晒.所以都要多謝井欄樹龜神,金時山樹妖,同埋我在大雄山參拜過的天狗保佑.

匿名 說...

仲有, 第七段有不少路段好窄, 旁邊就係好斜而無樹木擋住的山坡, 如果恰眼瞓就好危險, 尤其有一幅山坡塌了一個大洞, 要繞過洞邊而行, 其實我都幾驚, 不過就因為落雨, 濕水泥地反而啜實對鞋.
至於你pk那段, 雖然跣到好似溜冰咁, 但係不很危險.
仲有仲有, 落完雨後我行到成個乞兒咁, 但一行完呢段, 去到check point 7 就可以沖個熱水涼同換衫, 真係冇得頂!
我呢個上帝認真唔話得!!!

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

係喎,而家先醒起有個大窿!如果在果度仆街,而家可能仲訓緊醫院,極度後悔緊無買旅遊保險!

記得未落雨前係幾眼訓,但一落兩、爆完粗孖叉落兩之後,加埋件衫漏水,個身濕x晒,又即刻醒神晒。

匿名 說...

陽:

病了兩周,剛剛才開始拜讀你的大作。

~~~~~~呢件,所謂防水的Golite保捷行特價風褸,原來係會入水,一陣就成身濕晒!~~~~~~~~~哈哈哈!!!

~~~~~~~~可幸007隊發揮遇強越強的精神,貴公忍x住膝頭條筯痛,加上主筆呢隻濕地快馬、同埋pat呢隻泥路障礙馬,係咁向前衝,落雨又慳返影相時間,一路係咁係咁向前哨,單係呢段都過爬左4、5隊頭~~~~~~~~勢估不到你們四個人咁厲害~~~肅然起敬添~~~尤其唯一的女將,又估唔到文質彬彬的主筆居然行得!