(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2008年3月17日星期一

Bath Half Marathon.真係搞得衰!

今日,去了肥彭當年在英國做下議院議員的選區Bath,參加Bath半馬拉雞。話晒Bath係Unesco世界遺產,Bath半馬總有些睇頭卦?點知,呢個比賽真係搞得衰,而且係衰得好緊要,閒閒地數都數到七宗罪,令我竟然有少少,懷念業餘田總!(上圖是在這裡儲的獎牌,左是Bath、右是Barcelona)

先講題外話。唔記得聽邊個前輩講過,當年肥彭貴為保守黨主席,91年大選保守黨原本以為輸硬,但竟然出奇贏了大選,身為黨魁的肥彭,好有機會做英國首相。但肥彭衰在自己唔爭氣,竟然在Bath陰溝裡翻船!自已唔爭氣,連任失敗、保唔住個議席。結果英國首相,變左肥彭老友馬卓安做,馬卓安就安排肥彭,過來香港做末代港督。

Bath同香港的淵源就係咁,無Bath選民的選票,肥彭就唔會來香港,我地就唔會知道肥彭有兩個女咁靚,然後佢地又唔會係97年6月30日,在皇后碼頭喊到梨花帶雨...

返正題。第一宗罪:比賽原本11時開始,但英國這兩天狂落雨,英國不少火車都誤點遲大到,大會把比賽開始時間押後至12時。押後一小時,倒沒有所謂,但問題是Bath又落雨又凍!快些開始就快些收工,拖多一小時、準時的跑手就慘了,全部一早到現場食西北風!

第二宗罪:大會竟然揀個草地,做馬拉松放行李、註冊登記的集合點!成個場變晒泥漿,要踩到泥漿深處,才找到放行李區!還未跑,整隻鞋都是泥,襪也濕得七七八八。大佬,而家係跑半馬拉,唔係打泥漿摔角!整個好些的場地,好唔好?(所以,總要有對Goretex跑鞋看門口)

第三宗罪:有瓦借頭的地方嚴重不足,全部跑手都擠在一兩個booth度等開波,外面全是泥漿,根本無地方做熱身!

第四宗罪:竟然無T恤送比每個跑手!付了三四百蚊報名,連T恤都無件,得獎牌、包餅、朱古力同紙包飲品。簡直罪大惡極!咁鬼死cheap,仲cheap過業餘田總!(包餅仲要好難食!同埋月底就過期!!!)

第五宗罪:賽道悶死你。Bath身為Unesco文化遺產,但竟然只有一小段賽道跑舊城,大部份都在城外的核突區(超市、油站、工廠之類)!呢段仲要係重覆一次!大佬,跑半馬唔係運動場跑圈,有少少Variety好唔好???

第六宗罪:終點安排混亂。由終點行到行李區的通道極窄,等死你!

第七宗罪:收咁貴報名費,話晒也是英國大型賽事,有近萬人參加,但竟然唔用Chips計時,簡直好落後!無人有自己的exactly個人時間。

我最後係用了3小時1分(大會時間)完成賽事,又破了半馬最差紀錄。無辦法,左膝腳患原來未好,跑五六K已經隱隱作痛,其餘時間只好全程步行了,當是操練毅行者好了,再跑又整傷,真係成世唔駛跑!

死啦!巴塞隆那呢鋪都係傷得重,咁三個星期後的巴黎馬拉雞點算???

6 則留言:

匿名 說...

老兄:

你俾咗三舊幾四舊水,雖然無t恤,但係有完成獎牌啊!t恤你唔會着好耐,個獎係一死。渣兜呢,你跑/行到終點,都無完成獎章。而佢地係有t恤,但係咁多年都係咁嘅design,你,仲想唔想要先?

還有其他看法,可惜而家要食飯然後趕返工,有機會再說。

大螞蟻上

匿名 說...

如果業餘田總或渣打都搞成咁,一定比記者唱衰晒,仲講到會影響香港國際形象添,話晒每年咁多其他好手嚟跑...好彩場地無泥,擔住枱泥跑唔知重幾多.之不過,睇完Bath的半馬,都仲係要鬧香港,收費又貴,紀念品又削,件t恤每年搵一個新設計都唔係好難,但就偏唔做.我其實覺得班搞手係當routine嘢來搞,無heart去改善,今年改條跑道只係基於輿論壓力而已.

fai

匿名 說...

手民之誤,應該是「個獎係一世」。

如果你老兄有傷,不如都係停跑,只係操肌肉比較好。雖然我只係小傷,我個針灸師都叫我死忍到隻腳完全無痛十日先至好跑番。

剛剛被一把跌落地下的大較剪,打中腳趾公痛到傻的大螞蟻上

匿名 說...

香港田總唔失禮,作t-裇唔改,一百幾十年就會變成經典,不過,香港人就好失禮,暈低幾件話要推行體檢,跑幾個鐘又投訴有噪音,封路又話阻人前進...........(下刪十幾宗罪).....唉.....

跑步初哥n小姐

匿名 說...

莊氏︰傷咗就唔好跑了,起碼要休息三、四星期,膝頭呢家嘢,你我都領教過,手尾好長....
我全馬之前傷咗右腳跟tendon(tendonitis),結果正日跑了4K便上車!!好慘呀,但無法啦,唔通真係想成世無得跑咩....
由正日到依家足足一個月,我都無郁過,依家總算叫做好似應該無乜事,但都未試跑過...
Take care and good luck!

代收錢人

2047 說...

陽:
保重身體要緊,正是留得青山在,那怕無運行。