(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2008年3月29日星期六

英國毅行者一.未開閘先墮馬

上年征戰日本毅行者後,今年暑假到地球另一邊的英國,719、720挑戰英國毅行者。英國山矮易行,大會時限也只是30小時(香港和日本是48小時),但原來一點也不易應付,因為英國樂施會對參加者的支援,遠遠不及日本樂施會和香港樂施會!英國毅行者,原來每個Check point都將近沒有食物,只有水和能量飲料!!!單是這點,已可以令班不到support crew的海外隊伍跪低。

上周與隊友S聽完briefing後,才發現香港和日本樂施會實在服務周到,籌款的下限只是港幣六千及八千元不等,但每個check point都有基本糧草提供,日本更提供有行李寄運服務,參加者只要把大包小包交給大會,便可以寄運至cp4、cp7及終點!

英國原來甚麼都沒有!沒有食物、沒有行李寄存,就連起點也設在荒山野嶺,參加者請帶同帳幕及睡袋,在起點附近的campsite露宿一晚啦!對於我們這種,在英國無親無故、無朋友曉駕車的參加者,實在極之難搞!!!已經沒有時間操練了,還要有一大堆logistic、support問題要考慮。(英國樂施會唯一好的,就係brief在酒店搞,參加者有三文治、水果、奶茶咖啡等簡單食物提供,環境比香港的聖安德烈堂好得多了。)

但我隊遇到的最大問題,還是人腳到現在還不齊!!!雖然還有三個半月才比賽,但我隊的人腳如走馬燈,先後已換了4個人!!!報了名的G話唔玩、P又話公司臨時調她回香港工作、一開始願意落搭的S話,突然有問題要處理,暑假不能玩!現在到現在還是三缺一!!!

所以仍然要繼續招募隊友!!!(有無人,七月會來英國呀?順便玩埋毅行者啦!!!話晒,今年唔玩,以後都無機會可以組到隊啦!!!)

未開閘、先墮馬,大概就是我隊的境況。如何操練?夠唔夠fit?到時會否迷路?...等等問題,已經無餘力去想了。

如果一早知道,英國毅行者是如此難搞,恐怕也未必會入飛!但既然入了飛,已有大量香港友好肯捐錢支援,總不能半途而廢!只好抱著中國共產黨的精神:下定決心、不怕犧牲、排除萬難、去爭取勝利!!!

PS:誠徵support team!有無人七月會在英國,同時又可以駕車呀???

7 則留言:

大小姐 說...

陽,其實你係時候整理下各地馬拉松向淚史,應該可以出本書,唔賣大錢留個紀念都好.

匿名 說...

雖然這是我第一次參加毅行者,但總估不到最大問題原來係找隊友. 你交遊廣闊, 找遍整個地球還是欠一隻腳, 不過, 我有信心總會找夠人的!加油! 多謝組隊, 否則我呢世人都未必有機會參加.
隊友S

匿名 說...

其實有無諗過毅行本身的精神就係咁呢?係唔係我地自細被寵壞,特別係日本(有埋行李托運)?如果好似英國咁艱辛既毅行者你都過到,成就感咪仲大?

fai

Nobody 說...

真可憐,可惜山長水又遠,淨係去英國行趟毅行者實在唔化算,加算7月機票貴......又或者會唔會有精彩餘興節目?否則可以考慮下喎。

n小姐

匿名 說...

我幫你係facebook問下英國朋友,
但係要幾錢同埋佢地跑步多d喎.

你係香港都諗住唔用support啦, 英國山好行好多. 同埋TW可能對佢地黎講大易, 因為佢地玩開一日三尖架 :P

匿名 說...

你呢D唔係叫做墮馬,係連馬到未搵到呀.
不如好似香港毅行友咁,上網吹雞班馬喇.
如果最終三缺一,咪照行囉.好多隊都無法四人完成架喇...腳七

匿名 說...

拜讀了閣下《信報》鴻文,果然係有見地之作,犀利。
Ryan