(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年9月3日星期一

還是黃亞細最好

六年以來生產過一大堆沒有保留價值、沒有時效的稿件,要選滿意的佳作,十隻手指數得晒。最滿意的採訪,肯定唔係23條、7.1、半島電視台、人大政協,而是新加坡的黃亞細肉骨茶老闆訪問。黃亞細有骨氣,請煲呔食檸檬,呢種見大人物必渺之的態度,真係肅然起敬!!!香港人太聰明、太醒目、太駿傑,呢方面真係唔及坡仔。

其他報館的行家早已返港,只有我仍留在星洲做自己故仔,既然不趕時間,就與黃亞細聊了整個中午。最難忘還是,臨走前問細伯,可否買一件寫上「黃亞細肉骨茶」的T恤?細伯即刻叫個侍仔帶我上閣樓,打開衣櫃後,侍仔告訴我:「老世話你隨便拿,幾多都無問題!」結果我好貪心,取了六件,取多的五件是給其他報紙電視行家。

據記憶,目前香港僅有的六件珍藏版黃亞細T恤,分別在版主、生果報的W小姐、公信報的E小姐、方向報的E小姐、三色台的H小姐、收費台的M小姐的衣櫃內。馬拉松之花,記住去食黃亞細肉骨茶,順便幫我向細伯問好。

沖 壺 普 洱 : 黃 亞 細 係 我

我 真 係 估 唔 到 , 香 港 特 首 曾 蔭 權 來 唔 到 呢 度 食 肉 骨 茶 , 竟 然 搞 出 咁 多 新 聞 。 噚 日 仲 有 個 香 港 官 員 ( 香 港 駐 新 加 坡 經 貿 辦 事 處 處 長 林 錦 光 ) 搵 我 飲 茶 , 話 我 知 曾 特 首 冇 嬲 到 , 希 望 我 唔 好 誤 會 ! 呢 件 事 之 後 , 日 日 都 有 記 者 搵 我 , 生 意 更 加 多 都 做 唔 切 , 所 以 好 難 同 你 再 傾 多 兩 句 !

多 成 點 ? 我 以 前 每 日 訂 一 百 斤 排 骨 , 但 呢 兩 日 我 訂 一 百 幾 廿 斤 都 未 夠 , 下 晝 一 點 幾 已 經 賣 晒 , 你 都 見 啦 , 生 意 咁 好 真 係 意 外 收 穫 ! 曾 特 首 下 次 , 記 住 一 點 前 到 , 如 果 唔 係 就 食 唔 到 !

搞 到 曾 特 首 咁 掃 興 , 其 實 我 都 要 講 聲 對 唔 住 , 我 都 好 想 招 待 特 首 , 難 得 佢 係 香 港 貴 賓 , 我 個 仔 都 在 香 港 做 事 , 佢 上 星 期 六 返 來 同 我 食 飯 , 跟 住 我 就 去 馬 來 亞 , 返 到 先 知 發 生 乜 事 。 但 就 算 我 度 睇 舖 , 都 好 難 特 別 招 呼 曾 特 首 , 夥 計 個 個 凌 晨 四 點 幾 開 工 , 我 真 係 唔 忍 心 叫 佢 做 埋 夜 晚 。 我 已 經 寫 信 畀 曾 特 首 道 歉 , 希 望 佢 唔 好 介 意 。

… … … … … … … … … … … …

香 港 同 我 都 幾 有 關 係 , 唔 止 你 一 個 , 之 前 都 有 人 「 嬲 」 我 去 香 港 開 分 店 , 但 我 冇 去 。 點 解 ? 我 新 加 坡 都 做 唔 切 , 又 邊 有 力 去 香 港 開 分 店 ? 不 過 我 都 幾 鍾 意 香 港 , 我 個 仔 香 港 中 銀 返 工 , 我 每 年 都 會 去 一 次 。 香 港 最 好 食 係 燒 鵝 , 我 肉 骨 茶 又 邊 度 比 得 上 ? 以 前 我 每 次 去 香 港 , 都 會 去 鏞 記 買 燒 鵝 帶 返 新 加 坡 , 但 後 來 新 加 坡 機 場 唔 畀 帶 。 雖 然 咁 好 食 , 但 價 錢 就 好 貴 , 如 果 我 冇 記 錯 , 外 賣 都 要 成 360 港 紙 一 隻 !

我 係 粗 人 , 讀 到 五 年 班 就 冇 書 讀 , 好 多 都 唔 識 , 廣 東 話 都 可 以 講 , 但 講 潮 州 話 就 最 好 。 我 23 歲 結 婚 , 今 年 71 歲 , 結 婚 48 年 , 老 婆 同 我 朝 朝 一 齊 開 工 。 佢 唔 識 煮 肉 骨 茶 唔 緊 要 , 最 緊 要 係 佢 識 得 幫 我 計 數 同 收 錢 ! 唔 經 唔 覺 做 四 十 幾 年 , 到 家 仲 日 日 落 舖 , 幫 手 裝 飯 、 煲 湯 、 招 呼 客 人 。 我 以 前 想 60 歲 退 休 , 但 到 日 見 身 體 仲 幾 好 , 又 繼 續 做 落 去 , 我 現 在 都 唔 諗 退 休 , 到 真 係 做 唔 到 時 先 算 啦 !

… … … … … … … … … … … …

你 睇 到 我 舖 頭 有 我 同 馬 英 九 合 照 , 佢 今 年 五 月 來 過 , 日 朝 早 七 點 鐘 就 。 唔 止 台 灣 人 , 香 港 人 都 好 鍾 意 , 特 別 係 呢 兩 日 , 我 舖 頭 聽 多 好 多 廣 東 話 。 好 多 人 「 嬲 」 我 開 多 間 , 但 我 都 冇 答 應 , 因 為 真 係 唔 夠 人 手 。 就 算 請 人 教 佢 煮 , 睇 怕 學 識 就 會 自 立 門 戶 , 唔 會 幫 你 打 工 。 當 然 我 14 個 夥 計 個 個 都 好 好 , 佢 為 間 舖 , 一 年 連 續 11 個 月 日 日 開 工 , 淨 係 年 初 四 前 一 個 月 放 大 假 , 等 佢 有 時 間 辦 年 貨 。

我 每 年 都 會 同 佢 一 齊 去 旅 行 , 機 票 、 酒 店 、 三 餐 全 部 我 包 , 去 香 港 、 去 澳 洲 、 去 泰 國 、 去 日 本 , 答 謝 佢 咁 勤 力 ! 咁 多 年 我 都 冇 將 肉 骨 茶 煮 法 教 人 , 我 又 唔 太 介 意 會 失 傳 , 反 正 我 肉 骨 茶 其 實 好 普 通 。 係 喎 , 你 話 香 港 就 快 會 抽 銷 售 稅 , 我 都 成 日 去 香 港 食 , 我 梗 係 唔 贊 成 啦 !

1 則留言:

匿名 說...

咁亞細叔的見大人物必渺的態度有冇沾染到你?還是你都係果種見到VIP都渺嘴的人,世上難得知音,掛到你家陣都仲咁牽掛住亞細叔? 鬼腳七上