(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2012年2月26日星期日

東京馬拉松Expo一.東京靚女多

五年前去東京,當時都唔覺東京女生靚靚,而家終於明白點解,原來靚女都去晒馬拉松Expo!呢張個造型設計真係絕,如果有個真人係度宣傳,東京馬拉松參加人數實衝破十萬。

點解日本男生和女生都同樣愛跑步?唔駛我解,大家都明啦!

賽前留影,記住樣塊號碼布出嚟,寫返句打氣的說話。

仲可以畀你扮攞冠軍,有靚女頒個獎座畀你!東京地鐵是其中一個贊助商。

航空公司也有贊助馬拉松,多個宣傳機會。當一個比賽畀一兩個贊助商天價包起,賺錢的是賽會,失去的是比賽的多元。

還有朝日啤派,Zero alcohol。無人會話馬拉松點解派啤酒,係咪影響表現,因為東京馬拉松已是一個讓所有人都可以參與的大型Event/Party,唔單只係比賽咁簡單,最重要係搞得大、搞得好玩、連唔跑的都可以參與。

安田美沙子是藝人,馬拉松Expo幫Nike講Talk分享跑步心得,可惜人太多,逼唔到入去影相,只好海報當真人。

東京馬拉松報名費中,有3000Yen是給慈善團體的捐款。

試飲試飲!

繼續係賽前影相,靚女都好努力嗌咪叫人留影,好好氣氛。

2 則留言:

Yan 說...

你好,我想請問你介唔介意share d tokyo marathon 既相比我,我明白d相係你辛苦影番黎,但當日只顧著跑,沒帶相機,很遺憾,麻煩你幫手
(當日我有見到你,但你彈吓彈吓唔見左)

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

我恐怕要三月中後才有時間整理。最好當然是share blog or facebook album條link啦!