(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2010年10月9日星期六

蘇梅馬拉松二.牛象好人好事

摸佢pat pat時都驚驚地,驚佢好似斑馬咁,虎尾腳踢你,但隻水牛乖到爆,任摸唔嬲!

都係第一次跑馬拉松見到象!仲要有咁多隻,想像自己參加Safari Run...

新加坡跑友Mohan,我僅有的跑過百馬拉松的朋友。跟Mohan跑很開心,只有他比我拍更多照片,我們一起跑了數公里,牛與象都是他幫忙拍的。

與和尚合照是男跑手的專利了!

跑馬拉松一定會肚餓,大會沿途沒有食物供應,幸有好香蕉大嬸讓我免費吃蕉。我到我吃,後面那三個跑手立即衝上前,掃掉嬸嬸一抽蕉。

泰國太熱,未捱到下一個水站已頂唔順,要問路邊民居取水!

沒有留言: