(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年10月8日星期一

六樓的生日會

我住的Paul Robeson House B座周四搞完Party後,隔離D座的挪威仔Emil昨天生日,我第一個在SOAS識的學生就是Emil,於是獲邀參加D座六樓的生日party。出席的還有挪威仔(忘記名字)、挪威女Tuva、美國仔(Dan)、美國女(Saskia)、俄羅斯仔(Dmitry)、泰國女Kob、台灣女Mui、德國女Catherine、英國女Sally,還有路過的摩洛哥仔、希臘仔、帶埋BB來讀書的韓國少婦...

不少人一早在廚房預備各地的特色小菜,呢餐肯定是來倫敦後最豐富的西餐。呢幢樓特別多人學中文,Emil就是讀中文,Catherine和Sally不是修讀中文,但都能操國語,還有Mui與我,遲些肯定可以在宿舍搞Chinese Society。我還可以幫修讀中文的人做功課。
來自台灣的Mui是「奇人」,台灣的非洲、拉丁美洲的邦交國、西非差不多去勻,做了34年人,去了30多個國家,交英國鬼男朋友,Spoken English比我好得多,至少無口音;同時又可以寫毛筆字,曾經幫台灣公視寫電視劇本、寫中文小說投稿,也得過獎。她undergrad至研究院研究腦神經,之後到哥斯達尼加(台灣邦交國)做支援當地工作,去到發現原來很多人都想學中文,於是轉行教中文,到SOAS也是念中文,希望取個中文學位,然後就有資格到美國教中文了。
到外國教中文是不錯的行業,正如鬼佬去外國教英文,人工高、工作輕鬆。可惜香港人不中不西,英文差、講國語又不純正,實在無法開拓這個市場。要不然,我也可以去中東一邊教中文搵食,一邊學阿拉伯文。
Mui來英國之前,就在西非Bukina Faso教了兩年中文,學生由六歲至六十五歲不等,到如此赤貧、登革熱、瘧疾地區教中文,還要一教兩年,本身已可以寫隻故仔。我能夠講得出,Bukina Faso是台灣邦交國後,她像發現新大陸一樣,覺得找到人是明白台灣及中國,於是belibala,講講講講講...因為她過去數年,都沒有遇到可以談這些話題的華人,香港人通常國語不好、與大陸人談政治只有統一、她遇到台灣人也不談這樣。
泰國女Kob也很有趣,在泰國外交部工作的Kob,獲泰國政府保送到SOAS讀中東政治(有別於中東研究),下一站會駐約旦。以前聽香港總商會XXX引述傳言,泰王個仔可能有HIV,Kob澄清完全無呢回事!她還講了泰國外交花邊,以及他信、泰國近期局勢,真是收獲良多。Kob真係識得過,他日可是泰國外交部高官!
品嘗各地佳餚、聊聊天、飲飲酒,又過一晚,明天又要上課了。與其他人背景相比,我唯一有得吹下、大家又有興趣的,只是採訪半島電視台、去也門扮女人、及去巴勒斯坦拜阿拉法特。若果這一年不用交功課,而是周圍識朋友,這樣就更加好了。

10 則留言:

匿名 說...

咁寫意,難委我地喺香港做到死...

fai

匿名 說...

you know what, this is the best part of SOAS...it has different kinds of "weird" (from the bloody mainstream perspective)people around the whole world.

Yau X

匿名 說...

Fai, Gathering around 2 "Tai" is boring, time-wasting but is necessary when you worked for Hong Kong Media. I am really happy that I can escape now!!!

Actually, it is really pity that the London Philamonic Orchestra also celebrate 75th anniversaries on the same day!!!

However I promised to attend the birthday party, I missed that unique, valuable and wonderful concert!!!

Yau: so, at that extent, being a student London is "great"!(working and living is another matters), lots of activities but too little time!

Writer

匿名 說...

好羨慕你有咁多姿多采嘅留學生活。我睇怕以後都無呢支歌仔唱。

真係好羨慕,特別係要做阿太洗頭之後!

diana

匿名 說...

外國人係咪都party又party架, 隔離屋離左對加國夫婦之後, 我地都識多左人. 又多左野食.

黎緊個星期日佢地話加拿大既thanksgiving day, 於是我地又有火雞食啦 :D :D :D

只要你繼續厚面皮, 帶兩梳蕉(英國既香蕉好死貴)去大大小小既party, 包保大把免費餐, 一定慳唔少.

你付出既就係用時間陪人吹水, 識多d人就可以去多d party :D :D

匿名 說...

厲害厲害,何解「德國女Catherine、英國女Sally」不是修讀中文,也能操國語?相比之下,我如同語言白痴,讀來讀去,只操...真是操xyz...


man

匿名 說...

唉~~~呢o的咪就叫做風流快活o羅,羨慕死人啦!

n小姐

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

Man:佢兩個識講中文,因為去過大陸學囉,一個係北京、一個係湖北,個英國女仔仲幫農村英文科寫教材整VCD!

歐洲有廿幾種語言,學語言對歐洲人是家常便常及絕對有必要。但在中國和香港,好似美國一樣,沒有誘因學外語,所以咪乜都唔識囉。

好以我咁,人到中年先學阿拉伯文,腦都退化啦!

Diana,N小姐:係呀。呢年真係賺返黎,有人比錢你讀書,個市係咁升,係度成個月無返工都有錢賺。上天對我好好,我都無乜要求了。如果我得30歲命,都唔會有乜遺憾,想做想試的都大致做了。

小克:有無人英國毅行呀?介紹三件過黎,就可以組隊啦!

版主

匿名 說...

毅行腳...上網結識啦.
跑長跑同crosscountry既friend就有兩件.

匿名 說...

你d friend好勁,你搭到咀仲勁﹗
btw, 同枱似乎有不少美女﹗阿陽加油呀﹗

LM