(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2008年7月22日星期二

英國毅行者五.South Downs Way的景色

英國毅行者的賽道,是England南部的South Down Ways。SDW全場約200公里,毅行者只取了其中一小段,由近Petersfield的Queen Elizabeth Country Park、到Brighton的一段。

沿途大多數路是農莊和樹,日落和日出時份最美。最高的山也只是二百米左右,大部份都是泥路,沒有石級,比香港和日本易走得多,但時間只有30小時,實在不夠!

PS:大部份相,已upload在facebook

2 則留言:

匿名 說...

睇來英國毅行是你最開心一次了.
你跟住做乜?如果打長工.會唔會請唔到假去新西蘭? 腳七

Chong 說...

英國同日本,各有各好玩,日本值得再返dull,但south Downs way係無乜必要再行了。

我希望搵到工,但搵唔到機會極大。如果搵到工,外國工假期多,請假係無問題囉。北京玩得開心D囉!

版主