(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2012年4月15日星期日

東京馬拉松表演篇一.新宿起點至日比谷

每看到沿途表演,我都停一停欣賞,拍一段Video記錄。據場刊,東京馬拉松沿途有28個打氣表演站,但我只拍了16個表演,遺漏了12個,大概因為去到表演站時,剛好演出者休息中。


百人合唱團的歌聲下,三萬六千人由新宿東京都廳出發!

錯過了靖國通的第一個表演,樂隊當時在休息。第二個細路打鼓陣,我掛住玩埋一分,一時唔記得拍Video。


第三個表演,一班太太同兩個男人唱民歌,都幾搞鬼。有無人可以講到,後面兩個男人彈的,是甚麼日本樂器?


每次都是先影相,再拍Video。好彩都拍到水尾幾秒,有無人知道這是甚麼舞蹈?


這班細路同唔知乜鳥,在Expo都有表演。可惜又係影完相就跳完囉,拍唔到video...


十公里,日比谷公園外。


細路跳Hip Hop,掂。(待續)

沒有留言: