(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2008年4月7日星期一

Paris Marathon 4

5 則留言:

大小姐 說...

有人問過你近況,留低幾隻字等我轉告佢啦。

可惜,問候既人唔係靚女,呵呵

匿名 說...

我好掛住你,你點啊?
(自認為)靚女

大小姐 說...

我要補充....

問候你既人唔止一個,而且通通唔係你心目中果種波大就是美的靚女,哈,所以唔駛心癢癢.^.^

今晚我地又要舉行a貨孝子生日會.你個角色唔知由邊個扮演好喎

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

To Big Miss: I miss the birthday lor! Hope it is funny la! I found a good book in London, maybe useful to cure Agent's Women-phobia disease! Ha ha!

I am in Paris and this moment cannot type Chinese! My blog is 'ching ging' ka, dont play me la! About the beauty, this is absolutely not ture, I was joking.

And as I said before, dont introduce girls to me la. I know and find who I only love lor!

About my news, follow this website la. I dont have much to say, except I am scared of examination!!!

To anonymous: I am very fine! Me too, very very much!!!

匿名 說...

話時話,「那天」你結果有沒有給你的朋友聯絡上?我跟你結束通訊之後,再給你傳多了個短訊。不知道之後怎麼了。

不過我想,你跑馬拉松都跑得到,總不會要留落巴黎街頭吧?

對了,我有考慮過要不要在英國的行程中,加上愛爾蘭和巴黎,你有甚麼看法?

大螞蟻上