(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2008年11月30日星期日

Firenze Marathon備戰.見到益力多,真係好親切!

明天就是翡冷翠馬拉松,過了明天,今年就再沒有比賽了!可以休息近兩個月,到明年一月底,才比賽,摩洛哥Marrakesh馬拉松,首個非洲比賽。

翡冷翠這兩天都下雨,天氣陰冷,大會已先派雨衣給跑手,並預計天氣會寒冷,但幸好在倫敦訓練有素,也習慣冷了。月初的尼斯至康城馬後的第一個周日,跑了一次半小時,但右邊膝頭近內側又痛,只好撂置所有練習,休息至今。只希望明天沒有問題,可以順利完成了。

翡冷翠Marathon Expo一般,但最親切是有益力多派!原來益力多也有助馬拉松!如果水站有益力多派就好了!但意大利佬,看來不知道甚麼是益力多,即使有兩個靚女坐鎮,也沒有多少人去試飲!

我已N年沒有飲益力多,雖然英國也有,但就貴了,也不是間間超市也有得賣,我就拿了兩支。

翡冷翠馬拉松的chips,是放在號碼布後,而不是綁在腳上。妹仔大過主人婆,T恤設計,心口是贊助電台的logo,大會的logo小得多,一點也不似馬拉松。大概是大會陰謀,等跑手再掏十多Euro,買大會另一件、設計好得多的T恤。

幸好,大會還送一件薄風褸,這件就試正得多了!設計值B+。

3 則留言:

匿名 說...

頂!連益力多都有.

fai

匿名 說...

這件送的風褸,加埋設計唔只b+吧?

你跑完今場馬拉松後,好快點搞番好個膝頭。搵到中醫針灸最好,唔係至少每日冰「呼」(一時諗唔點打)一、兩次,每次十五分鐘左加,特別係每次跑完步之後,一定要「呼」。原理好似係用冰冷刺激血液循環,減少患處腫脹之類。

不過記得「呼」完至少一個鐘,先至好拉筋做運動,唔係好易傷。所以唔好係跑前做!

我之前都唔信,呢期次次跑完都做,估唔到對康復好有幫助。

diana@bigantclimbing

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

可惜水站無益力多,但有熱檸茶!

冰敷幾好喎,我會跟住做!但針炙,信唔信得過呀???