(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2012年4月18日星期三

東京馬拉松完結篇.戰利品

我的第三條Finisher Towel,台南、大阪、東京。日本和台灣比賽愛送Finisher Towel,歐洲及美國好少見,至少我未見過。

 最重要、珍貴的,當然是獎牌,我的第十八枚馬拉松獎牌。


其他在Expo及大會派的紀念品,有:黃色Tee、免費朝日啤(左上)、Tokyo Marathon Water(左上)、東京地鐵x馬拉松File、東京馬拉松紀念地鐵票(號碼布下)、《讀賣新聞》簿仔(右上)、東京馬拉松紀念筆(右上)、CW-X手帶(中下)、Puma file(右下)、Cream、吸面油膏及Adidas香水。仲有一大pack撒隆巴斯唔記得影。

但最大收獲係Tokyo Marathon Music,第一次見有主辦單位特登為馬拉松比賽出碟,仲要出夠四隻!

碟一隻都要2100Yen(HK$210),我買了左邊兩隻:Tokyo Marathon Music Trial 10km和Tokyo Marathon Music Tokyo Morning Run。

點解叫Trial 10km?原來隻碟13條track約60mins,由track 1開始跑,播到最後應該跑完十公里!呢隻碟好好聽,都係開心振奮的音樂,聽返先發現好多旋律都在Expo播過,勾起好多回憶。

Morning Run就一般的輕音樂。最可惜沒有買黃色Runner's Choice,上網試聽後先發現走了寶...

東京馬拉松賽道的照片,已上載Facebook Album

PS:由今年開始,我的每次馬拉松都會替樂施會籌款,如果各位讀者喜歡這輯「東京馬拉松」系列,支持我繼續把世界各地的馬拉松風景帶給讀者,歡迎每人捐助$50或$100給樂施會,支持他們的扶貧工作。捐款網頁是:https://www.oxfam.org.hk/tc/oneoffdonationform_2012pc001.aspx

 謝謝各位。

1 則留言:

Marco 說...

Chong san thanks for your Tokyo marathon music. Good stuff indeed!