(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2007年7月18日星期三

死海(Dead Sea).能醫百病的神水



每逢碰到有運動傷患、久未治愈的朋友,我一定會叫他們,儲假、儲錢去死海游水,我右膝傷患就是游兩次死海後治好(一次下午、一次與鬼仔鬼妹一同游通宵水,順便看日出),游第一次後、右膝無力的感覺消失大半;游第二次,右膝回復未傷前的感覺,無論做甚麼劇烈持久的運動,再也沒有腳痛、膝痛了。

翻查資料,死海的療效係有得解,所以唔係我吹水!死海也是全世界海拔最低的地方,死海水有三成三是雜質、Bromine的含量比一般海水高20倍、Magnesium多15倍、Iodine則高出10倍,Bromine可以紓緩神經,有鎮痛功效、Magnesium有助治療皮膚敏感。

但緊記去死海一定要帶Goggle,死海水入眼係乸死你!落水也最好穿涼鞋,因為死海不是沙灘而是石灘,徒腳行入死海,腳板要受些皮肉之苦;若有傷口,落水要有心理準備會好X痛,將會感受到乜叫做「係傷口度灑鹽!」

夏天到死海游水有如溫水煮蛙,日間的海水比你體溫還暖,大概有38-40度,晚間也有36度,在附近的便利店買凍啤落水飲,不宵一會全部變成熱啤。


可惜大力推薦了兩年,有腳患的人還是繼續腳患,沒有到死海治病,當然可能是無錢、無假去,但看來我也是要檢討,自己是否公信力過低?

2 則留言:

匿名 說...

版主

呢舖我撐你,死海水重係消炎劑兼強力去污劑添!

話說我以前件泳衣係有d棉的質地,去左幾次淺水灣後,泳衣上的小小棉頭沾上點點油污,點洗到洗唔到,但係著住件泳衣落死海,上水後發現泳衣回復原來的籃色,點點黑色的油污唔見曬,嘩,好神奇(好似賣廣告),如果將抽油煙機掉落死海都會好掂!

我好奇死海到底有幾咸,於是飲左一啖落肚,真係乸到阿媽唔認得,但係原本的喉嚨痛竟然完全無曬,真係勁過廿四味加咸金桔混冬瓜水再溝板藍根李斯德林同埋以羅果子鹽!

馬拉松之花

匿名 說...

你肯定有裝死海水返屋企啦!原來咁神奇?我支死海水,封左兩年都未開個蓋抖氣,咁我真係要試下囉。

我未去過約旦果邊的死海,唔知同以色列有乜分別?以色列好方便,岸上全部係手拉式花灑,沖完身hea下,又再落去玩過!

版主