(若大家喜歡我鏡頭下的馬拉松風景,不妨Click樂施會的標誌,資助他們的扶貧工作)

2008年10月14日星期二

value travel 蘇格蘭

一.去蘇格蘭,大部份人都 join local tour,自己找巴士坐,價錢便宜不了多少,交通時間長兼要等車,通常是70-90鎊三天不等,每天好像包一餐野餐,住和其他餐就自己解決Tour通常在愛丁堡或格拉斯哥出發。

我沒有參加tour,一來我要去Inverness跑馬拉松,也懶得找是否有團從Inverness出發,而且倫敦已沒有家,在蘇格蘭待多兩天、住多兩天旅舍,比在倫敦生活還便宜,兼且發現,原來蘇格蘭的Citylink巴士公司十月做特價,任何來回車票,無論坐多遠也只是五鎊!

但要買優惠票,不是上網按兩下就可以,網站會問你,索取promotion code,而code就在九月廿二、廿三的蘇格蘭報紙《Sunday Mail》、《 Daily 唔知乜》刊登。為了省錢,就到愛丁堡的Scottish Library找code!

幸好Scottish Library較大英圖書館簡單,只需護照就可以辦證,兩小時已可以取到舊報紙。Promotion Code是「valuetravel」!若有路人甲乙,十月要訂Citylink的車票,請緊記:valuetravel,全部細草,沒有空隔!

但收之桑榆、失之東榆,原來坐Stagecoach的巴士,是有學生價,一直也忘記問;在Isle of Skye坐巴士,day pass是6鎊,但我買了第一程車後,忘記補飛轉day pass;原來Scotland不同城市的hostel,大家間有聯盟,連住六天第七天就免費,像儲哩數一樣,所以去第一間hostel後,一定要問清楚。

二.周日在暴雨中踩單車整天,晚上去聽Free Jazz Concert in Royal Hotel。突然有不少不認識我的人,向我打招呼!原來他們都駕車,都曾在路上看過有個儍佬,在十級颶風兼黃雨下踩單車,不禁要向我「致敬」!

三.Bayview Hostel

Isle of Skye我住的hostel,14鎊一晚,偏貴,但勝在東西很新,洗手間的花灑,不輸五星級酒店,床和房舒服。但缺點也一樣多,每天十時至下午兩時,所有人都要走,讓職員清潔!全世界也找不到旅舍,有這種規矩。你問可不可以留,職員差點問候你,趕你走,叫你唔好阻住佢做野!

請大家,認住這間hostel!

7 則留言:

匿名 說...

你的經歷,我絕對可以想象.上回我去isle of skye是九月份,日間尚暖,但一到黃昏就極速轉涼.我都係上山玩到唔捨得走,下山後等巴士,等了半小時才驚覺自己去錯巴士站,好彩,非常好彩,我還來得及catch尾班巴士,如果唔係就要走入人家田野黐住隻金毛牛取暖.之後有人同我講,話miss左都唔緊要,好易截順風車.
我那次住在一個BACK PACKER的旅館,床位唔使五十蚊港幣.好鬼casual,由頭到尾都未見過主人,只係自己簽名自己科水.然後入到房仲正,男女共處一室,有晚我紮醒仲見到有個鬼妹換緊褲...腳七上

匿名 說...

仲有,新西蘭毅行者係唔係已經開始接受報名?我見日子已經定了,是09年4月4日.

匿名 說...

chong:

你近日寫的,有一百樣想回應,不過先講住呢一樣。

你間旅館都識話你知幾點到幾點清場,我試過住酒店瞓緊覺時,俾酒店職員自已打開門打掃,而我係在門口掛住do not disturb那種,死未

diana

匿名 說...

wa....if hostel in Scotland are closely related to each other, next time, i really have to stay there at least 7 days! thank you for the info! FS

匿名 說...

我之前去蘇格蘇踩單車,由倫敦坐火車去chester係朋友度住一晚再轉火車去glasgow, 再係朋友個親戚屋企住兩晚, 再坐火車跟lonely planet既單車線踩十日scotland

原本都會踩isle of skye, 點知腳痛, 改左租架車, inverness都係自架遊.

係scotland最慳最locl都係綁個營係單車屋, 係campsite紮營.

記住不能錯過上一上ben nelvis呀. 下面個campsite我地住過三次, ok架, 係勁凍law.

你有無係youth hostel狂食free food呀, 我地就慳左唔少餐, 面皮厚度明明唔係果度住扮曬無野入去佢度用個廚房整三文治沖茶飲.

係呢, 你幾時返香港呀.

Chong Hiu-yeung (莊曉陽) 說...

腳七,我真係講唔到,下年可唔可以參加紐西蘭毅行者!!!如果我繼續在英國放狗,好大機會就要等下一年囉。

呢個月,唔見的錢,夠我食幾年,如果唔係搞單咁野,英國飛紐西蘭都照去!

Diana,住hostel住到咁混帳,真係「好運」,但我竟然留左隻護膝係呢間衰hostel度!

FS:唔好去蘇格蘭囉,一齊再去法國啦!

朱小姐:蘇格蘭山都幾好行,可惜天氣實在太衰!你咁勁,踩十日單車?咁多山路,好多斜路,好難踩!

返香港?我都唔知呀,蒲多陣先,難得在外,總希可以留多一會,再見識一下!

匿名 說...

我無踩十日單車,踩左四日半就放左架單車係租車公司,租左一個星期車.

不過自此之後都無乜再掂過架單車啦.

我諗你返到香港真係要認真考慮下去考返個車牌呀.